WORKSHOP "HPC UD ‘17”.

Viernes, 18 Agosto 2017 18:37

Dr. Carlos Jaime Barrios

High Performance and Scientific Computing Consultant, e-architectures researcher, processing to visualization. (Multiprocessing, load balancing, Scheduling, heterogeneous and accelerated computing).

Instructor and Teacher in Numerical Analysis, Distributed Systems, Modeling and Simulation (Scientific Computing), Performance Evaluation, Systems Architecture and Scalable Architectures.

Modeling and Simulation Researcher (Scientific Computing)

Assistant Professor - Systems engineering and informatics school, Universidad Industrial de Santander.

Director - High Performance and Scientific Computing Unit, Universidad Industrial de Santander

Leader of the High Performance and Scalable Architectures of the RedCLARA Network.

Visto 84 veces Modificado por última vez en Viernes, 18 Agosto 2017 18:49

Lo último de Rodolfo Arturo Caliz Ospino