WORKSHOP "HPC UD ‘17”.

Miércoles, 19 Julio 2017 15:42

Dr. Raphael Mendes de Oliveira

Raphael Mendes de Oliveira Cóbe has a Ph.D. on Computer Science from the Mathematics and Statistics Institute of the University of São Paulo with emphasis on Artificial Intelligence. He accounts for over 10 years of experience on software development. Nowadays he works as Research Associate at UNESP Center for Scientific Computing, working mainly on projects related to cloud, grid computing and big data.

Visto 187 veces Modificado por última vez en Lunes, 31 Julio 2017 19:26