Miércoles, 19 Julio 2017 05:19

Dr. Silvio Stanzani

Silvio Luiz Stanzani is Research Associate at UNESP Center for Scientific Computing (Núcleo de Computação Científica da Universidade Estadual Paulista – NCC/UNESP), working on the Intel Modern Code Partner project. He holds a Ph.D. from Escola Politécnica da Universidade de São Paulo (EPUSP), and a Master from Universidade Católica de Santos (Unisantos). He has experience in software development focused on parallel programming and distributed computing since 2005.

Visto 153 veces Modificado por última vez en Lunes, 31 Julio 2017 19:26
Más en esta categoría: Dr. Raphael Mendes de Oliveira »